V případě dotazů týkajících se objednávek nebo produktů se můžete obrátit na internetový obchod Lacoste.cz prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky na čísle 00 +48 947 213 853 od pondělí do pátku v době od 8.00 do 16.00 hodin.
PROČ BYCH MĚL NAKUPOVAT NA OFICIÁLNÍM OBCHODĚ LACOSTE.CZ?
Otevřít
Zavřít
V internetovém obchodě Lacoste.cz je jediný oficiální online kanál pro prodej nejnovější a originální kolekce značky v Česku. Nákupy v oficiálním prodejním kanálu zaručují autenticitu objednaných produktů, rychlé dodání a poprodejní péči.
JAKÉ TECHNICKÉ POŽADAVKY MUSÍ MŮJ POČÍTAČ SPLŇOVAT, ABYCH MOHL POUŽÍVAT WEBOVÉ STRÁNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU LACOSTE.CZ?
Otevřít
Zavřít
Chcete-li získat nejvyšší kvalitu při nakupování na internetovém obchodu Lacoste.cz použijte prohlížeče, které využívají Java Script, tj. Internet Explorer verze 8 nebo vyšší, prohlížeč Mozilla / Firefox, verze 22 a vyšší nebo Google Chrome verze 27 nebo vyšší. Rozlišení obrazovky: Chcete-li zobrazit Lacoste.cz správně, musí být obrazovka nastavena na 1024 x 768 obrazových bodů nebo více.
MOHU NAKUPOVAT V INTERNETOVÉM OBCHODĚ LACOSTE.CZ NA MOBILNÍM ZAŘÍZENÍ?
Otevřít
Zavřít
Ano, obchod Lacoste.cz je uzpůsoben pro mobilní zařízení a můžete jej použít v plném rozsahu, jak pro procházení produktů i pro dokončení objednávky.
Produkty lze procházet pomocí horní navigace, a tak zkoumat jednotlivé kategorie produktů. Chcete-li najít konkrétní produkt, zadejte název nebo číslo produktu v okně prohlížeče v horní části stránky obchodu.
Objeví-li se na stránce produkt, znamená to, že je k dispozici, ale zároveň to neznamená, že je k dispozici v požadovaném vzoru nebo barvě. Poznámka - přidání zboží do nákupního košíku nevede k jeho rezervaci.
MOHU OBJEDNAT PRODUKT, KTERÝ JE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH LACOSTE.CZ NEDOSTUPNÝ?
Otevřít
Zavřít
Není možné objednat produkt, který není k dispozici.
JE SORTIMENT STEJNÝ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ LACOSTE.CZ A V KAMENNÝCH OBCHODECH?
Otevřít
Zavřít
Ano, zpravidla mají internetový obchod a kamenný obchod stejný sortiment, ale mohou prodávat nerovnoměrným způsobem, což má za následek rozdíl v dostupnosti sortimentu.
JAKÉ JSOU MOJE MOŽNOSTI DODÁNÍ NA STRÁNKÁCH LACOSTE.CZ?
Otevřít
Zavřít
V internetovém obchodě Lacoste.cz můžete využít kurýrní zásilky GLS.
Pro zadání objednávky na webových stránkách Lacoste.cz přidejte produkt do nákupního košíku (volitelně první přihlášení do vašeho uživatelského účtu). Po zadání produktů do košíku zkontrolujte, zda objednávka souhlasí a potvrďte nebo poskytněte údaje pro zaslání. V dalším kroku přejděte na výběr způsobu platby, proveďte platbu a obdržíte e-mail s potvrzením o registraci objednávky (to může trvat až 20 minut).
Pokud objednávka ještě nebyla zaplacena, můžete ji zrušit odstraněním z košíku. Nicméně, pokud byla objednávka již zaplacena, není to možné.
Bohužel to není možné. V případě, že objednávka byla zaplacena a doručena do systému vstupu objednávek, nemůže již být zrušena.
Po zadání a zaplacení objednávky obdržíte dvě zprávy: potvrzení registrace nové objednávky a informace o počátku smluvního vztahu.
Přihlaste se do Lacoste.cz, poté přejděte na kartu Můj účet. Na levé straně najdete nabídku, ze které si můžete vybrat kartu Objednávky. Zde najdete podrobné informace o vaší objednávce. O případných změnách ve vaší objednávce budete informováni e-mailem.
EXISTUJE V OFICIÁLNÍM INTERNETOVÉM OBCHODĚ LACOSTE.CZ LIMIT NÁKUPU?
Otevřít
Zavřít
V internetovém obchodě Lacoste.cz neexistuje žádný limit nákupu.
MOHU ZAČÍT NAKUPOVAT POMOCÍ MOBILNÍHO ZAŘÍZENÍ A POKRAČOVAT POMOCÍ POUŽÍVÁNÍ POČÍTAČE?
Otevřít
Zavřít
Můžete přidávat své oblíbené produkty do košíku ze svého mobilního zařízení kdykoli, a poté pokračovat v nákupu na stolním počítači, ale musíte být přihlášeni ke svému účtu na obou zařízeních.
Když budete platit za nákupy v internetovém obchodě Lacoste.cz, můžete si zvolit mezi platbami bankovním převodem nebo kreditní kartou.
V průběhu dokončování nákupů představuje třetí stupeň přesměrování na externí platební platformu národního integrátora plateb tpay.com. Zvolte banku, ze které hodláte prostředky převést, uveďte vaše jméno, příjmení a e-mail a přijměte ustanovení, poté klikněte na zelený rámeček s nápisem „Další krok“. V dalším okně potvrďte detaily převodu, zvolte způsob platby zde: Převeďte prostředky a postupujte běžným způsobem při převádění prostředků.
V průběhu dokončování nákupů představuje třetí stupeň přesměrování na externí platební platformu národního integrátora plateb tpay.com. Zvolte banku, ze které hodláte prostředky převést, uveďte vaše jméno, příjmení a e-mail a přijměte ustanovení, poté klikněte na zelený rámeček s nápisem „Další krok“. V dalším okně vyplňte údaje o vaší platební kartě. U některých bank se možná budete muset přihlásit ke svému účtu a potvrdit zatížení účtu karty. POZNÁMKA - systém nepřijímá platby kartou bez ochrany 3D-Secure.
Musíte se znovu přihlásit ke svému účtu, přejít do košíku a znovu platbu dokončit.
Ano, po dokončení objednávky si můžete zvolit a nechat vystavit fakturu s DPH. Nezapomeňte správně vyplnit všechny údaje.
MOHU ODESLAT PRODUKTY NA JINOU ADRESU NEŽ NA UVEDENOU BĚHEM REGISTRACE?
Otevřít
Zavřít
Ano, při dokončování vaší objednávky v části doručení můžete zadat libovolnou adresu pro doručení a uložit ji ve svém osobním adresáři.
ZA JAK DLOUHO PO ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY BUDE OBJEDNÁVKA REALIZOVÁNA?
Otevřít
Zavřít
Každá objednávka zadaná od pondělí do pátku v době před 13. hodinou je zpracována v ten samý den.
Lhůta doručení by neměla přesáhnout 4-7 pracovní dny od okamžiku zadání objednávky. Provozovatel obchodu se zavazuje, že okamžitě předá zásilku provozovateli kurýrních služeb, ale nemůže ručit za náhodné situace, které způsobí delší lhůtu doručení.
JAK MOHU SLEDOVAT SVÉ OBJEDNÁVKY A ZJISTIT DEN DORUČENÍ?
Otevřít
Zavřít
V e-mailu s informacemi o zásilce obdržíte všechny podrobnosti týkající se sledování zásilky.
O doručovaném balíčku budete informováni prostřednictvím SMS.
Kurýr vás bude kontaktovat, pokud nenalezne nikoho doma, stanoví další termín doručení balíčku.
Přihlaste se do osobního účtu webové stránky Lacoste.cz, poté přejděte na kartu Můj účet. Na levé straně najdete nabídku a kartu Objednávky. Zde jsou podrobné informace o vaší objednávce. O případných změnách ve vaší objednávce budete také informováni e-mailem.
Produkty Lacoste jsou zasílány ze skladu ve Varšavě.
MOHU OSOBNĚ VYZVEDNOUT OBJEDNÁVKU V INTERNETOVÉM OBCHODĚ NEBO V SÍDLE SPOLEČNOSTI?
Otevřít
Zavřít
Osobní objednávku není možné vyzvednout v internetovém obchodě nebo v sídle společnosti.
Vrácené zboží lze zaslat na následující adresu: Muszkieterów 15/15c, Hala C2, 02-273 Varšava
Chcete-li objednat bezplatné vrácení, kontaktujte prosím náš zákaznický servis
MŮŽE BÝT PRODUKT ZAKOUPENÝ V OBCHODĚ LACOSTE VRÁCEN DO INTERNETOVÉHO OBCHODU LACOSTE.CZ?
Otevřít
Zavřít
Ne, není možné vrátit zboží zakoupené v kamenném obchodě v souladu s postupem, který platí v internetovém obchodě.
Zákazník obdrží refundaci bankovním převodem na účet uvedený zákazníkem na formuláři pro vrácení v případě dobírky, nebo na účet, ze kterého byla platba provedena online, nebo jiným způsobem uvedeným zákazníkem.
Peníze za vrácené zboží obdržíte ihned po převzetí a přijetí vráceného zboží, nejpozději však do 30 dnů.
MOHU U VÁS VYMĚNIT PRODUKT ZAKOUPENÝ NA LACOSTE.CZ ZA JINOU VELIKOST NEBO BARVU?
Otevřít
Zavřít
Ne, není možné produkt vyměnit. Pokud chcete jinou velikost nebo barvu, musíte nevhodný produkt vrátit a objednat produkt jiné velikosti nebo barvy v samostatné objednávce.
Ano, vrácená objednávka musí být zabalena do originálního obalu, například do kartonové krabice v případě obuvi. Přepravní obal (karton) je záměrně přizpůsoben pohodlnému vrácení.
K vrácenému nákupu je nutné přiložit formulář pro vrácení a měli byste přiložit i účtenku.
Ne, nemůžeme přijmout objednávku zaslanou na dobírku. Bude vrácena odesílateli.
JAK SE MOHU REGISTROVAT DO INTERNETOVÉHO OBCHODU LACOSTE.CZ?
Otevřít
Zavřít
Pro registraci do internetového obchodu Lacoste.cz, přejděte na http://lacoste.cz/register a vyplňte uvedený formulář. Proč bych se měl registrovat v obchodě Lacoste.cz? Registrací v obchodě Lacoste.cz získáte nejrychlejší přístup ke všem našim akcím a speciálním slevám. Máte přístup k historii vašich objednávek a můžete si vytvořit svůj vlastní seznam přání a sdílet jej s rodinou a přáteli. Podívejte se na něj!
Pro nastavení účtu na webových stránkách Lacoste.cz, je nutné zadat údaje, které budou později nutné k zajištění objednávky. Jsou to: jméno, příjmení, e-mail, vojvodství, poštovní směrovací číslo a datum narození (nutné k obnovení hesla).
Přejděte na „Zapomněli jste heslo?“ Karta umístěna pod přihlašovacím polem, zadejte svou e-mailovou adresu a počkejte na zprávu s pokyny.
MOHU ZMĚNIT ÚDAJE, KTERÉ JSEM POSKYTNUL(A) PŘI REGISTRACI?
Otevřít
Zavřít
Přihlaste se do Lacoste.cz, poté přejděte na kartu Můj účet. Objeví se před Vámi formulář s osobními údaji, kde můžete provést potřebné změny. Nezapomeňte je uložit.
MOHU PROVÉST NÁKUP V INTERNETOVÉM OBCHODĚ LACOSTE.CZ BEZ REGISTRACE?
Otevřít
Zavřít
Ano, v internetovém obchodě Lacoste.cz můžete nakupovat i bez registrace. Nicméně při dokončování objednávky je nutné poskytnout potřebné údaje pro dodání zboží.
Pro objednání newsletteru internetového obchodu Lacoste.cz stačí přejít na webové stránky obchodu a zanechat e-mailovou adresu v okně „Přidejte se k nám“. Přihlášení k odběru našeho newsletteru vám dává možnost sledovat nejnovější propagační akce a kolekce v našem obchodě.
Chcete-li zrušit odběr newsletteru, najdete ve spodní části každého newsletteru odkaz „odhlásit z odběru newsletteru“, stačí kliknout na odkaz a postupovat podle pokynů. Vyřazením z odběru newsletteru se neodstraní účet uživatele.