{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
FAQ

„Sleva 20 % při nákupu 2 výrobků, sleva 30 %

při nákupu nejméně 3 výrobků“


 


1. Pořadatelem akce jsou webové stránky

www.lacoste.pl (dále jen „Internetový obchod“), jejichž vlastníkem a správcem

je společnost Devanlay Polska Sp. z o.o. se sídlem ve Varšavě (00-120 Varšava),

ul. Złota 59, NIP (DIČ): 7010341947, REGON (IČO): 146127374, zapsaná v

obchodním rejstříku vedeném Obvodním soudem pro hlavní město Varšavu ve

Varšavě, XII. hospodářské oddělení, pod číslem KRS 0000419724, se základním

kapitálem ve výši 13 038 100,00 PLN; e-mail: info@lacoste.pl (dále jen

„Pořadatel“). 

2. Akce platí v kamenných prodejnách

maloobchodní sítě Lacoste v Polsku a v Internetovém obchodu Lacoste.


3. Akce se mohou účastnit fyzické osoby s

plnou způsobilostí k právním úkonům.


4. Akce platí od 01.08.2024 do 13.09.2024 v otevírací době kamenných prodejen a 24 hodin denně v Internetovém obchodě Lacoste.


5. Akce se vztahuje na vybraný sortiment.


6. Účastí v akci účastník souhlasí s těmito

Obchodními podmínkami.


7. Během doby konání akce se účastník může

akce zúčastnit vícekrát. 


8. Akce spočívá v poskytnutí slevy ve výši 20

% z aktuální prodejní ceny vybraného zboží při nákupu nejméně 2 výrobků a slevy

ve výši 30 % při nákupu nejméně 3 výrobků. 


9. Sleva se uplatní na každý výrobek, na který

se akce vztahuje, po splnění podmínek pro využití akce, jak je uvedeno v těchto

Obchodních podmínkách.


10. V souladu se zvláštními předpisy je

účastník akce oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na zboží zakoupené v rámci

akce.


11. Pokud se zákazník účastní akce uvedené v

těchto Obchodních podmínkách, má se za to, že se seznámil s obsahem těchto

Obchodních podmínek.


12. Tyto Obchodní podmínky jsou jediným

závazným dokumentem, který určuje podmínky propagační akce, přičemž veškerý

obsah reklamních a propagačních materiálů má pouze informativní charakter.


13. Veškeré dotazy týkající se akce směřujte

na adresu: info@lacoste.pl. 


14. Ustanovení těchto obchodních podmínek

nejsou v rozporu se záručními právy zákazníků ani tato práva neomezují.


15. Ve věcech, které nejsou upraveny v těchto

Obchodních podmínkách, se použijí ustanovení občanského zákoníku a dalších

obecně platných právních předpisů.


16. Obchodní podmínky vstupují v platnost 1.

srpna 2024.   

JAK MOHU KONTAKTOVAT OBCHOD LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít

V případě dotazů týkajících se objednávek nebo produktů se můžete obrátit na internetový obchod Lacoste.cz prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky na čísle 00 +48 947 213 853 od pondělí do pátku v době od 8.00 do 16.00 hodin.

PROČ BYCH MĚL NAKUPOVAT NA OFICIÁLNÍM OBCHODĚ LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít

V internetovém obchodě Lacoste.cz je jediný oficiální online kanál pro prodej nejnovější a originální kolekce značky v Česku. Nákupy v oficiálním prodejním kanálu zaručují autenticitu objednaných produktů, rychlé dodání a poprodejní péči.

JAKÉ TECHNICKÉ POŽADAVKY MUSÍ MŮJ POČÍTAČ SPLŇOVAT, ABYCH MOHL POUŽÍVAT WEBOVÉ STRÁNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít
Chcete-li získat nejvyšší kvalitu při nakupování na internetovém obchodu Lacoste.cz použijte prohlížeče, které využívají Java Script, tj. Internet Explorer verze 8 nebo vyšší, prohlížeč Mozilla / Firefox, verze 22 a vyšší nebo Google Chrome verze 27 nebo vyšší. Rozlišení obrazovky: Chcete-li zobrazit Lacoste.cz správně, musí být obrazovka nastavena na 1024 x 768 obrazových bodů nebo více.
MOHU NAKUPOVAT V INTERNETOVÉM OBCHODĚ LACOSTE.CZ NA MOBILNÍM ZAŘÍZENÍ?

Otevřít Zavřít
Ano, obchod Lacoste.cz je uzpůsoben pro mobilní zařízení a můžete jej použít v plném rozsahu, jak pro procházení produktů i pro dokončení objednávky.
JAK MOHU VYBRAT VELIKOST PRODUKTU?

Otevřít Zavřít
Chcete-li správně vybrat velikost produktu, můžete využít našeho průvodce velikostmi .
JAK NAJÍT PRODUKT NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít
Produkty lze procházet pomocí horní navigace, a tak zkoumat jednotlivé kategorie produktů. Chcete-li najít konkrétní produkt, zadejte název nebo číslo produktu v okně prohlížeče v horní části stránky obchodu.
JAK ZKONTROLOVAT, ZDA JE DANÝ PRODUKT K DISPOZICI?

Otevřít Zavřít
Objeví-li se na stránce produkt, znamená to, že je k dispozici, ale zároveň to neznamená, že je k dispozici v požadovaném vzoru nebo barvě. Poznámka - přidání zboží do nákupního košíku nevede k jeho rezervaci.
MOHU OBJEDNAT PRODUKT, KTERÝ JE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH LACOSTE.CZ NEDOSTUPNÝ?

Otevřít Zavřít
Není možné objednat produkt, který není k dispozici.
JE SORTIMENT STEJNÝ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ LACOSTE.CZ A V KAMENNÝCH OBCHODECH?

Otevřít Zavřít
Ano, zpravidla mají internetový obchod a kamenný obchod stejný sortiment, ale mohou prodávat nerovnoměrným způsobem, což má za následek rozdíl v dostupnosti sortimentu.
JAKÉ JSOU MOJE MOŽNOSTI DODÁNÍ NA STRÁNKÁCH LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít
V internetovém obchodě Lacoste.cz můžete využít kurýrní zásilky GLS.
JAK SI MOHU OBJEDNAT V OBCHODĚ LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít
Pro zadání objednávky na webových stránkách Lacoste.cz přidejte produkt do nákupního košíku (volitelně první přihlášení do vašeho uživatelského účtu). Po zadání produktů do košíku zkontrolujte, zda objednávka souhlasí a potvrďte nebo poskytněte údaje pro zaslání. V dalším kroku přejděte na výběr způsobu platby, proveďte platbu a obdržíte e-mail s potvrzením o registraci objednávky (to může trvat až 20 minut).
MOHU ZRUŠIT JIŽ ZADANOU OBEDNÁVKU?

Otevřít Zavřít
Pokud objednávka ještě nebyla zaplacena, můžete ji zrušit odstraněním z košíku. Nicméně, pokud byla objednávka již zaplacena, není to možné.
MOHU ZMĚNIT JIŽ ZADANOU OBJEDNÁVKU?

Otevřít Zavřít
Bohužel to není možné. V případě, že objednávka byla zaplacena a doručena do systému vstupu objednávek, nemůže již být zrušena.
JAK SE DOZVÍM, ŽE MOJE OBJEDNÁVKA BYLA DORUČENA?

Otevřít Zavřít
Po zadání a zaplacení objednávky obdržíte dvě zprávy: potvrzení registrace nové objednávky a informace o počátku smluvního vztahu.
JAK MOHU ZKONTROLOVAT STAV SVÉ OBJEDNÁVKY?

Otevřít Zavřít
Přihlaste se do Lacoste.cz, poté přejděte na kartu Můj účet. Na levé straně najdete nabídku, ze které si můžete vybrat kartu Objednávky. Zde najdete podrobné informace o vaší objednávce. O případných změnách ve vaší objednávce budete informováni e-mailem.
EXISTUJE V OFICIÁLNÍM INTERNETOVÉM OBCHODĚ LACOSTE.CZ LIMIT NÁKUPU?

Otevřít Zavřít
V internetovém obchodě Lacoste.cz neexistuje žádný limit nákupu.
MOHU ZAČÍT NAKUPOVAT POMOCÍ MOBILNÍHO ZAŘÍZENÍ A POKRAČOVAT POMOCÍ POUŽÍVÁNÍ POČÍTAČE?

Otevřít Zavřít
Můžete přidávat své oblíbené produkty do košíku ze svého mobilního zařízení kdykoli, a poté pokračovat v nákupu na stolním počítači, ale musíte být přihlášeni ke svému účtu na obou zařízeních.
JAKÉ ZPŮSOBY PLATBY SI MUSÍM ZVOLIT?

Otevřít Zavřít
Když budete platit za nákupy v internetovém obchodě Lacoste.cz, můžete si zvolit mezi platbami bankovním převodem nebo kreditní kartou.
JAK MOHU ZA OBJEDNÁVKU ZAPLATIT BANKOVNÍM PŘEVODEM?

Otevřít Zavřít
V průběhu dokončování nákupů představuje třetí stupeň přesměrování na externí platební platformu národního integrátora plateb tpay.com. Zvolte banku, ze které hodláte prostředky převést, uveďte vaše jméno, příjmení a e-mail a přijměte ustanovení, poté klikněte na zelený rámeček s nápisem „Další krok“. V dalším okně potvrďte detaily převodu, zvolte způsob platby zde: Převeďte prostředky a postupujte běžným způsobem při převádění prostředků.
JAK MOHU ZA OBJEDNÁVKU ZAPLATIT PLATEBNÍ KARTOU?

Otevřít Zavřít
V průběhu dokončování nákupů představuje třetí stupeň přesměrování na externí platební platformu národního integrátora plateb tpay.com. Zvolte banku, ze které hodláte prostředky převést, uveďte vaše jméno, příjmení a e-mail a přijměte ustanovení, poté klikněte na zelený rámeček s nápisem „Další krok“. V dalším okně vyplňte údaje o vaší platební kartě. U některých bank se možná budete muset přihlásit ke svému účtu a potvrdit zatížení účtu karty. POZNÁMKA - systém nepřijímá platby kartou bez ochrany 3D-Secure.
CO MÁM DĚLAT, POKUD JSEM PLATBU NEDOKONČIL?

Otevřít Zavřít
Musíte se znovu přihlásit ke svému účtu, přejít do košíku a znovu platbu dokončit.
MOHU PRO OBJEDNÁVKU DOSTAT FAKTURU S DPH?

Otevřít Zavřít
Ano, po dokončení objednávky si můžete zvolit a nechat vystavit fakturu s DPH. Nezapomeňte správně vyplnit všechny údaje.
MOHU ODESLAT PRODUKTY NA JINOU ADRESU NEŽ NA UVEDENOU BĚHEM REGISTRACE?

Otevřít Zavřít
Ano, při dokončování vaší objednávky v části doručení můžete zadat libovolnou adresu pro doručení a uložit ji ve svém osobním adresáři.
ZA JAK DLOUHO PO ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY BUDE OBJEDNÁVKA REALIZOVÁNA?

Otevřít Zavřít
Každá objednávka zadaná od pondělí do pátku v době před 13. hodinou je zpracována v ten samý den.
JAKÁ JE LHŮTA DORUČENÍ?

Otevřít Zavřít
Lhůta doručení by neměla přesáhnout 4-7 pracovní dny od okamžiku zadání objednávky. Provozovatel obchodu se zavazuje, že okamžitě předá zásilku provozovateli kurýrních služeb, ale nemůže ručit za náhodné situace, které způsobí delší lhůtu doručení.
JAK MOHU SLEDOVAT SVÉ OBJEDNÁVKY A ZJISTIT DEN DORUČENÍ?

Otevřít Zavřít
V e-mailu s informacemi o zásilce obdržíte všechny podrobnosti týkající se sledování zásilky.
BUDE MĚ KURÝR PŘED DORUČENÍM BALÍČKU KONTAKTOVAT?

Otevřít Zavřít
O doručovaném balíčku budete informováni prostřednictvím SMS.
CO SE STANE, KDYŽ NEBUDU PŘI DORUČOVÁNÍ BALÍČKU DOMA?

Otevřít Zavřít
Kurýr vás bude kontaktovat, pokud nenalezne nikoho doma, stanoví další termín doručení balíčku.
JAK MOHU ZKONTROLOVAT STAV SVÉ OBJEDNÁVKY?

Otevřít Zavřít
Přihlaste se do osobního účtu webové stránky Lacoste.cz, poté přejděte na kartu Můj účet. Na levé straně najdete nabídku a kartu Objednávky. Zde jsou podrobné informace o vaší objednávce. O případných změnách ve vaší objednávce budete také informováni e-mailem.
ODKUD JSOU PRODUKTY LACOSTE ZASÍLÁNY?

Otevřít Zavřít
Produkty Lacoste jsou zasílány ze skladu ve Varšavě.
MOHU OSOBNĚ VYZVEDNOUT OBJEDNÁVKU V INTERNETOVÉM OBCHODĚ NEBO V SÍDLE SPOLEČNOSTI?

Otevřít Zavřít
Osobní objednávku není možné vyzvednout v internetovém obchodě nebo v sídle společnosti.
NA JAKOU ADRESU MÁM ODESLAT VRÁCENÉ ZBOŽÍ?

Otevřít Zavřít

Vrácené zboží lze zaslat na následující adresu: Muszkieterów 15/15c, Hala C2, 02-273 Varšava

Chcete-li objednat bezplatné vrácení, kontaktujte prosím náš zákaznický servis


MŮŽE BÝT PRODUKT ZAKOUPENÝ V OBCHODĚ LACOSTE VRÁCEN DO INTERNETOVÉHO OBCHODU LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít
Ne, není možné vrátit zboží zakoupené v kamenném obchodě v souladu s postupem, který platí v internetovém obchodě.
JAKÝM ZPŮSOBEM OBDRŽÍM PENÍZE ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ?

Otevřít Zavřít
Zákazník obdrží refundaci bankovním převodem na účet uvedený zákazníkem na formuláři pro vrácení v případě dobírky, nebo na účet, ze kterého byla platba provedena online, nebo jiným způsobem uvedeným zákazníkem.
KDY OBDRŽÍM PENÍZE ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ?

Otevřít Zavřít
Peníze za vrácené zboží obdržíte ihned po převzetí a přijetí vráceného zboží, nejpozději však do 30 dnů.
MOHU U VÁS VYMĚNIT PRODUKT ZAKOUPENÝ NA LACOSTE.CZ ZA JINOU VELIKOST NEBO BARVU?

Otevřít Zavřít
Ne, není možné produkt vyměnit. Pokud chcete jinou velikost nebo barvu, musíte nevhodný produkt vrátit a objednat produkt jiné velikosti nebo barvy v samostatné objednávce.
MUSÍ MÍT VRÁCENÉ ZBOŽÍ ORIGINÁLNÍ OBAL?

Otevřít Zavřít
Ano, vrácená objednávka musí být zabalena do originálního obalu, například do kartonové krabice v případě obuvi. Přepravní obal (karton) je záměrně přizpůsoben pohodlnému vrácení.
MUSÍM TAKÉ POSLAT ÚČTENKU?

Otevřít Zavřít
K vrácenému nákupu je nutné přiložit formulář pro vrácení a měli byste přiložit i účtenku.
MOHU POSLAT ZBOŽÍ ZPĚT NA DOBÍRKU?

Otevřít Zavřít
Ne, nemůžeme přijmout objednávku zaslanou na dobírku. Bude vrácena odesílateli.
JAK SE MOHU REGISTROVAT DO INTERNETOVÉHO OBCHODU LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít
Pro registraci do internetového obchodu Lacoste.cz, přejděte na http://lacoste.cz/register a vyplňte uvedený formulář. Proč bych se měl registrovat v obchodě Lacoste.cz? Registrací v obchodě Lacoste.cz získáte nejrychlejší přístup ke všem našim akcím a speciálním slevám. Máte přístup k historii vašich objednávek a můžete si vytvořit svůj vlastní seznam přání a sdílet jej s rodinou a přáteli. Podívejte se na něj!
JAKÉ ÚDAJE MUSÍM POSKYTNOUT K VYTVOŘENÍ ÚČTU?

Otevřít Zavřít
Pro nastavení účtu na webových stránkách Lacoste.cz, je nutné zadat údaje, které budou později nutné k zajištění objednávky. Jsou to: jméno, příjmení, e-mail, vojvodství, poštovní směrovací číslo a datum narození (nutné k obnovení hesla).
ZAPOMNĚL(A) JSEM HESLO - CO DÁL?

Otevřít Zavřít
Přejděte na „Zapomněli jste heslo?“ Karta umístěna pod přihlašovacím polem, zadejte svou e-mailovou adresu a počkejte na zprávu s pokyny.
MOHU ZMĚNIT ÚDAJE, KTERÉ JSEM POSKYTNUL(A) PŘI REGISTRACI?

Otevřít Zavřít
Přihlaste se do Lacoste.cz, poté přejděte na kartu Můj účet. Objeví se před Vámi formulář s osobními údaji, kde můžete provést potřebné změny. Nezapomeňte je uložit.
MOHU PROVÉST NÁKUP V INTERNETOVÉM OBCHODĚ LACOSTE.CZ BEZ REGISTRACE?

Otevřít Zavřít
Ano, v internetovém obchodě Lacoste.cz můžete nakupovat i bez registrace. Nicméně při dokončování objednávky je nutné poskytnout potřebné údaje pro dodání zboží.
OBJEDNÁNÍ NEWSLETTERU

Otevřít Zavřít
Pro objednání newsletteru internetového obchodu Lacoste.cz stačí přejít na webové stránky obchodu a zanechat e-mailovou adresu v okně „Přidejte se k nám“. Přihlášení k odběru našeho newsletteru vám dává možnost sledovat nejnovější propagační akce a kolekce v našem obchodě.
JAK SE MOHU ODHLÁSIT Z ODBĚRU NEWSLETTERU?

Otevřít Zavřít
Chcete-li zrušit odběr newsletteru, najdete ve spodní části každého newsletteru odkaz „odhlásit z odběru newsletteru“, stačí kliknout na odkaz a postupovat podle pokynů. Vyřazením z odběru newsletteru se neodstraní účet uživatele.
Vaše členství bylo úspěšně dokončeno
OK
Výrobek přidán do vašich oblíbených

Výrobek byl přidán do vašeho seznamu oblíbených položek, můžete jej zobrazit v nabídce Moje oblíbené

Zobrazit seznam
Musíte vybrat velikost, kterou chcete přidat do seznamu oblíbených.