PROVOZNÍ ŘÁD
Tento dokument určuje obecné
zásady a podmínky prodeje na webových stránkách www.lacoste.cz (dále jen
„Internetový obchod“), který vlastní a spravuje společnost Devanlay Polska Sp.
z o.o. se sídlem ve Varšavě (00-120 Varšava), ul. Złota 59, číslo NIP (DIČ):
7010341947, číslo REGON (IČ): 146127374, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
Obvodním soudem pro hlavní město Varšavu ve Varšavě, 12. obchodní oddělení, pod
číslem KRS 0000419724, se základním kapitálem 13 038 100,00 PLN; e-mail:
info@lacoste.cz (dále jen „Devanlay“)
Oddíl 1 – Definice
Není-li uvedeno jinak, mají
pojmy psané s velkým písmenem použité v tomto Provozním řádu význam uvedený v
tomto Provozním řádu, tedy v tomto dokumentu.
1. Devanlay
– společnost Devanlay Polska sp. z o.o. z se sídlem ve Varšavě (00-120
Varšava), ul. Złota 59, číslo NIP (DIČ): 7010341947, číslo REGON (IČ):
146127374, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Obvodním soudem pro hlavní
město Varšavu ve Varšavě, 12. obchodní oddělení, pod číslem KRS 0000419724, se
základním kapitálem 13 038 100,00 PLN.
2. Pracovní
dny – dny v týdnu od pondělí do pátku, kromě státních svátků.
3. Doručení
– úkon, který spočívá v tom, že společnost Devanlay prostřednictvím Dodavatele
doručí Zákazníkovi Zboží uvedené v objednávce.
4. Dodavatel
– subjekt poskytující doručovací služby, se kterým společnost Devanlay
spolupracuje při Doručení Zboží, tj. společnost General Logistics Systems
Poland Sp. z o.o. se sídlem v obci Głuchowo (62-052), ul. Tęczowa 10, zapsaná v
obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem v obci Poznaň-Nové Město a Wilda,
8. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku, číslo KRS 0000005009, číslo
NIP (DIČ) 7851561831, nebo společnost Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Rodziny
Hiszpańskich 8, 00-940 Varšava, číslo NIP (DIČ): 525-000-73-13, zapsaná v
obchodním rejstříku vedeném Obvodním soudem pro hlavní město Varšavu ve
Varšavě, číslo KRS: 0000334972, nebo společnost INPOST PACZKOMATY Sp. z o.o. se
sídlem v Krakově, adresa sídla: ul. Wielicka 28, 30-552 Krakov, zapsaná v
obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem pro Krakov-Śródmieście v Krakově,
11. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000418380,
číslo NIP (DIČ) 6793081395.
5. Heslo
– posloupnost písmen, číslic nebo jiných znaků, kterou si Zákazník zvolil při
Registraci v Internetovém obchodě za účelem zabezpečení přístupu k Zákaznickému
účtu vytvořenému v Internetovém obchodě.
6. Zákazník
– subjekt, se kterým může být uzavřena Kupní smlouva a/nebo kterému mohou být
poskytovány elektronické služby v souladu se zákonem a tímto Provozním řádem.
Pokud je Zákazníkem fyzická osoba, musí být starší 18 let.
7. Zákaznický
účet – zvláštní účet vytvořený společností Devanlay pro každého Zákazníka,
který se zaregistroval v Internetovém obchodě a uzavřel smlouvu o poskytování
služby vedení Zákaznického účtu společností Devanlay.
8. Spotřebitel
– fyzická osoba starší 18 let, která vůči podnikateli činí právní úkon, který
přímo nesouvisí s jeho podnikatelskou nebo profesní činností uvedenou v čl. 221
občanského zákoníku.
9. Přihlašovací
jméno – e-mailová adresa Zákazníka, která představuje individuální označení
Zákazníka vytvořené Zákazníkem, sestávající z posloupnosti písmen, číslic nebo
jiných znaků, která je spolu s Heslem vyžadována pro vytvoření Zákaznického
účtu v Internetovém obchodě.
10. Schránka
na zásilky InPost – zařízení pro samostatné vyzvednutí a předání zásilek 24
(dvacet čtyři) hodin denně, 7 (sedm) dní v týdnu, provozované společností
InPost Paczkomaty sp. z o. o. se sídlem v Krakově (30-552 Krakov) ul. Wielicka
28.
11. Zásady
ochrany osobních údajů – dokument uvádějící zásady, které je třeba dodržovat ve
všech záležitostech týkajících se zpracování a ochrany osobních údajů ve smyslu
daném předpisy o ochraně osobních údajů, zejména včetně nařízení Evropského
parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob
v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o
zrušení směrnice 95/46/ES (Úřední věstník Evropské unie L 119, s. 1) (dále jen
„GDPR“) a zákona o ochraně osobních údajů ze dne 10. května 2018 (dále jen
„Zákon o ochraně osobních údajů“). Tyto zásady jsou rovněž v souladu se zákonem
o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002, jakož i se
zákonem o telekomunikačním právu ze dne 16. července 2004, který je dostupný na
adrese [https://www.lacoste.cz/smluvni-podminky/].
12. Provozní
řád – tento dokument.
13. Registrace
– úkon uvedený v Provozním řádu, který Zákazník provádí za účelem využívání
všech funkcí dostupných v Internetovém obchodě.
14. Prodejna
Devanlay – maloobchodní prodejna provozovaná společností Devanlay. Seznam
prodejen Devanlay je dostupný v Internetovém obchodě v záložce „Seznam prodejen
Devanlay“. V případě objednávky s možností osobního odběru je místem odběru pro
takovou objednávku Prodejna Devanlay, kterou si zákazník vybral.
15. Zboží
– výrobky nabízené společností Devanlay prostřednictvím Internetového obchodu,
které může Zákazník zakoupit na základě Kupní smlouvy. Předmětem transakce jsou
pouze originální výrobky.
16. Kupní
smlouva – kupní smlouva uzavřená na dálku mezi Zákazníkem a společností
Devanlay na základě podmínek uvedených v tomto Provozním řádu.
Oddíl 2 – Zásady provozu
Internetového obchodu
1. Tento
Provozní řád určuje zásady uzavírání Kupní smlouvy prostřednictvím
Internetového obchodu na webových stránkách www.lacoste.cz. Objednávky jsou
přijímány na webových stránkách www.lacoste.cz.
2. Výhradní
právo na provozování Internetového obchodu přísluší společnosti Devanlay.
3. Veškerá
práva k Internetovému obchodu, včetně názvu Internetového obchodu, domény,
designu a/nebo celkového vzhledu webových stránek www.lacoste.cz, jakož i všech
typů informací, obrázků, značek Lacoste a dalších značek nabízených v
Internetovém obchodě, včetně vlastnických autorských práv a dalších práv
duševního vlastnictví, přísluší společnosti Devanlay. Materiály použité v
Internetovém obchodě, včetně kódů nebo softwaru, nesmí být měněny, kopírovány,
reprodukovány, zveřejněny, instalovány na jiný počítač, zasílány poštou,
přenášeny, zobrazovány nebo šířeny bez předchozího souhlasu společnosti
Devanlay nebo bez uvedení jejich zdroje. Veškerá výše uvedená práva k
Internetovému obchodu lze užívat pouze stanoveným způsobem a v souladu s tímto Provozním
řádem.
4. Používání
Internetového obchodu je možné za předpokladu, že informační a komunikační
systém používaný Zákazníkem splňuje následující minimální technické požadavky:
a. používá
webový prohlížeč s podporou Java Script: Internet Explorer (verze 8.0 nebo
lepší), Mozilla Firefox (verze 22 nebo lepší) nebo Google Chrome (verze 27 nebo
lepší),
b. má
minimální rozlišení obrazovky 1024 × 768 pixelů, e-mailový účet a přístup k
internetu.
5. Obrázky
zobrazované v Internetovém obchodě, jakož i jiné způsoby vizualizace a
zobrazení Zboží neodrážejí jeho skutečnou velikost a jsou pouze informativní
povahy.
6. Kontakt
prostřednictvím Internetového obchodu je možný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
prostřednictvím e-mailu (info@lacoste.cz) nebo v pracovní dny na telefonním
čísle (+48 222 78 15 99) od 9.00 do 17.00 hodin. Zákazník může kontaktovat
Internetový obchod prostřednictvím e-mailu nebo kontaktního formuláře
dostupného v Internetovém obchodě na adrese https://www.lacoste.cz/kontakt.
7. Objednání
Zboží dostupného v Internetovém obchodě prostřednictvím internetu je možné po
Registraci vyplněním registračního formuláře dostupného v Internetovém obchodě
(Nákup s Registrací) nebo poskytnutím nezbytných osobních a kontaktních údajů
pro dokončení smlouvy (Nákup bez Registrace). Prohlížení sortimentu
Internetového obchodu nevyžaduje Registraci.
8. Zákazník
nesmí zveřejňovat nezákonný obsah ani používat Internetový obchod nebo využívat
elektronické služby poskytované společností Devanlay způsobem, který je v
rozporu se zákonem, dobrými mravy nebo porušuje práva třetích stran.
9. Informace
zveřejněné v Internetovém obchodě nepředstavují nabídku společnosti Devanlay ve
smyslu občanského zákoníku, ale pouze výzvu Zákazníkům k podání nabídek za
účelem uzavření Kupní smlouvy.
10. Zadáním
objednávky Zákazník rovněž prohlašuje, že je zletilý a plně způsobilý k právním
úkonům (včetně uzavírání smluv).
11. Osoby,
které se zaregistrují v Internetovém obchodě a nakupují v něm, poskytují své
osobní údaje a souhlasí s jejich zpracováním ze strany společnosti Devanlay na
základě podmínek uvedených v Zásadách ochrany osobních údajů. Za účelem
potvrzení správnosti údajů uvedených při Registraci v Internetovém obchodě
obdrží Zákazník e-mail s žádostí o potvrzení údajů.
Oddíl 3 – Zákaznický účet
1. Zákazník
si může vytvořit svůj Zákaznický účet. Každý Zákazník je oprávněn mít vždy
nejvýše jeden Zákaznický účet. Společnost Devanlay si vyhrazuje právo smazat
více registrací. Aby si Zákazník mohl vytvořit takový Zákaznický účet, musí
provést bezplatnou Registraci. Registrace umožní Zákazníkovi:
i. zadávat,
upravovat nebo mazat údaje, včetně doručovacích adres;
ii. zadávat
objednávky na základě údajů zadaných Zákazníkem;
iii. vytvořit
nákupní seznam;
iv. zobrazit
historii objednávek;
v. objednat
a odstoupit od objednávky zpravodaje;
vi. používat
slevové kódy;
vii. provádět
platby za objednávky na dobírku;
viii. používat
další funkce, které jsou dostupné registrovaným Zákazníkům.
2. Pro
Registraci je nutné si přečíst a odsouhlasit Provozní řád a Zásady ochrany
osobních údajů, poskytnout osobní údaje, jako jsou: jméno, příjmení, e-mailová
adresa, heslo a další, pokud je to nutné, a souhlasit se zpracováním osobních
údajů Internetovým obchodem, jakož i vyplnit registrační formulář společnosti
Devanlay dostupný v Internetovém obchodě a odeslat e-mailem kompletní formulář
společnosti Devanlay zaškrtnutím příslušného pole ve formuláři. Během
Registrace si Zákazník vytvoří individuální Heslo.
3. Po
odeslání kompletního registračního formuláře bude Zákazníkovi na jeho
e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři zaslán aktivační odkaz. Po
kliknutí na aktivační odkaz bude Zákazník přesměrován na přihlašovací stránku v
Internetovém obchodě. V tomto okamžiku je uzavřena smlouva o poskytování
elektronických služeb vedení Zákaznického účtu. Tím se rozumí, že Zákazník
získá přístup ke svému Zákaznickému účtu a právo měnit údaje uvedené při
Registraci, s výjimkou práva měnit Přihlašovací údaje.
4. Zákaznický
účet vytvořený na základě Registrace je pro Zákazníka veden po neomezenou dobu.
Zákazník může kdykoli požádat o zrušení svého účtu v Internetovém obchodě a
požádat o jeho vymazání. Za zrušení Zákaznického účtu a jeho smazání nejsou
účtovány žádné poplatky.
5. Během
Registrace může Zákazník dobrovolně souhlasit se zpracováním svých osobních
údajů pro marketingové účely zaškrtnutím příslušného pole v registračním
formuláři. V takovém případě společnost Devanlay uvede účel shromažďování
osobních údajů Zákazníka, jakož i příjemce těchto údajů, které společnost
Devanlay zná nebo předpokládá.
6. Souhlas
Zákazníka se zpracováním jeho osobních údajů pro marketingové účely nepodmiňuje
možnost uzavření smlouvy se společností Devanlay o elektronickém poskytování
služby vedení Zákaznického účtu. Zákazník může souhlas kdykoli odvolat
vyplněním příslušného prohlášení. Prohlášení lze zaslat na adresu společnosti
Devanlay e-mailem.
7. Chcete-li
vymazat Zákaznický účet z Internetového obchodu, kontaktujte společnost
Devanlay telefonicky (+48 222 78 15 99) od 9.00 do 17.00. Pokyn k vymazání
Zákaznického účtu bude přijat ke zpracování poté, co bude potvrzeno, že osoba,
která podává žádost, je vlastníkem tohoto účtu. K vymazání Zákaznického účtu
dojde do 14 dnů od podání žádosti a tím dojde k ukončení smlouvy o poskytování
elektronických služeb se společností ze strany Zákazníka, jejímž předmětem je
vedení Zákaznického účtu.
8. Společnost
Devanlay je oprávněna zablokovat Zákaznický účet v případech stanovených obecně
závaznými právními předpisy. Společnost Devanlay je rovněž oprávněna zablokovat
Zákaznický účet ze závažných důvodů, kterými jsou:
i. porušení
obecně platných právních předpisů, práv třetích osob (zejména včetně nehmotných
majetkových práv), osobnostních práv třetích osob nebo zásad společenského
soužití ze strany Zákazníka při používání Internetového obchodu;
ii. jiné
opakované (nejméně dvakrát) porušení ustanovení tohoto Provozního řádu ze
strany Zákazníka;
iii. opakované
(nejméně dvakrát) objednání Zboží k úhradě při vyzvednutí předmětu objednávky
Zákazníkem s uvedením nepravdivých kontaktních údajů, které znemožňují zjištění
adresáta;
iv. trvalé
a opakované odstoupení Zákazníka od smlouvy za podmínek uvedených v § 9 tohoto
Provozního řádu, pokud odstoupení není odůvodněno nemožností společnosti
Devanlay plnit smlouvu v souladu s obsahem objednávky.
9. Zákazník
bude o záměru zablokovat jeho Zákaznický účet informován na e-mailovou adresu
aktuálně registrovanou v Internetovém obchodě. V souladu s ustanoveními
předchozího oddílu se zablokováním účtu rozumí ukončení smlouvy o poskytování
elektronických služeb se Zákazníkem s okamžitou platností.
10. V
případě, že je Zákaznický účet zablokován v souladu s odst. 8–9 výše, budou
všechny nevyřízené objednávky zadané tímto Zákazníkem společností Devanlay
zrušeny. Zrušení se provádí do 1 dne od zablokování Zákaznického účtu. V
takovém případě společnost Devanlay vrátí Zákazníkovi celou zaplacenou částku,
pokud již byla provedena platba za objednávku. Zaplacená částka bude vrácena v
souladu s obecně platnými právními předpisy.
Oddíl 4 – Zadávání objednávek
1. Zákazník
může zadávat objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, avšak objednávky jsou
vyřizovány v Pracovní dny mezi 10.00 a 14.00 hod. Objednávky zadané v Pracovní
dny do 14.00 hod. jsou vyřízeny ještě týž den. Objednávky zadané v Pracovní dny
od 14.00 hod. a jindy než v Pracovní dny budou vyřízeny následující Pracovní
den.
2. Zadání
objednávky se považuje za odeslání nabídky Zákazníkem společnosti Devanlay na
uzavření Kupní smlouvy na Zboží uvedené v objednávce.
3. Zadáním
objednávky s Registrací (Nákup s Registrací) se rozumí skutečnost, že Zákazník
po přihlášení do Internetového obchodu zadá objednávku přidáním Zboží do košíku
a uvedením způsobu platby a Doručení a údajů potřebných k vystavení faktury,
pokud o ni Zákazník požádal, jakož i případných poznámek k objednávce
týkajících se doručovací adresy. Pokud Zákazník neposkytne všechny požadované
informace, nebude možné objednávku zadat. Před zadáním objednávky bude Zákazník
informován o celkové ceně za vybrané Zboží, ceně za Doručení, jakož i o
případných dalších nákladech, které je Zákazník povinen na základě Kupní
smlouvy vynaložit. V případě nákupu s Registrací získá Zákazník také přístup k
dalším možnostem, jako jsou: historie objednávek, možnost ověřit, v jaké fázi
je poslední objednávka, zapamatování dodacích adres, možnost získávat aktuální
informace o zboží z Internetového obchodu. V případě Doručení do Schránky na
zásilky InPost nebo do Prodejny Devanlay musí Zákazník rovněž uvést číslo mobilního
telefonu nebo e-mailovou adresu, na kterou mu budou zaslány informace o
možnosti vyzvednutí Zboží.
4. Zadáním
objednávky bez Registrace (nákup bez Registrace) se rozumí skutečnost, že
Zákazník učiní objednávku přidáním Zboží do košíku a zaškrtne možnost
„Objednat“ s uvedením způsobu platby, Doručení a dalších údajů nezbytných k
uzavření smlouvy, jako jsou: jméno, datum narození, pohlaví, telefonní číslo,
adresa, e-mail, údaje nezbytné k vystavení faktury, pokud byl takový požadavek
vznesen, a také případné poznámky k objednávce týkající se doručovací adresy.
Pokud Zákazník neposkytne všechny požadované informace, nebude možné objednávku
zadat. V případě Nákupu bez Registrace je Zákazník povinen se seznámit s
Provozním řádem Internetového obchodu a souhlasit se zpracováním svých osobních
údajů. Po zadání objednávky společnost Devanlay zašle potvrzení objednávky na
e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem. V případě Doručení do Schránky na
zásilky InPost nebo do Prodejny Devanlay musí Zákazník rovněž uvést číslo
mobilního telefonu nebo e-mailovou adresu, na kterou mu budou zaslány informace
o možnosti vyzvednutí Zboží.
5. Proces
zadávání objednávky končí u Nákupů s Registrací i u Nákupů bez Registrace,
jakmile je vybrána možnost „Potvrdit objednávku a zaplatit“. Tento krok
potvrzuje zadání objednávky.
6. Následně
Zákazník obdrží na svou e-mailovou adresu, kterou uvedl v registračním
formuláři v Internetovém obchodě (Nákup s Registrací) nebo při zadání
objednávky (Nákup bez Registrace), potvrzení o přijetí objednávky ke zpracování
spolu s odkazem na aktuální Provozní řád, který stanoví podmínky a zásady Kupní
smlouvy a je její nedílnou součástí, a dále pak individuální číslo objednávky
(dále jen „Kód objednávky“), jehož poskytnutí umožňuje mimo jiné zjistit stav
objednávky. Informace o přijetí objednávky ke zpracování neznamená přijetí
objednávky společností Devanlay, jedná se pouze o potvrzení, že společnost
Devanlay obdržela objednávku Zákazníka. Společnost Devanlay následně potřebuje
dostatečný čas na zpracování objednávky a přípravu Zboží k odeslání. Zákazník
obdrží od společnosti Devanlay e-mail, který obsahuje informaci o přijetí
objednávky spolu s údaji o odeslání (dále jen „Potvrzení o odeslání“), což
představuje prohlášení společnosti Devanlay o přijetí nabídky uvedené v odd. 4
odst. 3 a 4 výše. Poté, co Zákazník obdrží Potvrzení o odeslání, je uzavřena
Kupní smlouva. V případě vyzvednutí v Prodejně Devanlay obdrží Zákazník v
Potvrzení o odeslání také jednorázový Kód objednávky, který mu umožní
vyzvednout si Zboží v Prodejně Devanlay. Předání Kódu objednávky třetí osobě ze
strany Zákazníka se považuje za souhlas Zákazníka s předáním objednávky v
Obchodě Devanlay osobě, která má kód. V takovém případě jsou společnost
Devanlay a subjekty provozující Prodejny Devanlay oprávněny vydat Zboží osobám,
které poskytly údaje umožňující vyzvednutí Zboží v Prodejně Devanlay. Kupní
smlouva na nákup příslušného Zboží je uzavřena na dobu určitou a trvá po dobu
vyřízení objednávky. Místem plnění Zboží zakoupeného v Internetovém obchodě je
doručovací adresa uvedená Zákazníkem.
7. U
Nákupů s Registrací a Nákupů bez Registrace může Zákazník souhlasit se zasláním
faktury v elektronické podobě. Faktura je zaslána na e-mailovou adresu uvedenou
v Zákaznickém účtu nebo uvedenou při zadávání objednávky v případě Nákupů bez
Registrace. Pokud Zákazník odmítne zaslání faktury elektronicky, bude faktura
zaslána běžnou formou, tj. v papírové podobě spolu s objednávkou.
8. Příkaz
k úhradě je nutno zadat ihned po zadání objednávky. Pokud platba není připsána
na účet společnosti Devanlay nebo zprostředkovatelských subjektů (služba PayU),
nebude objednávka považována za řádně zadanou, smlouva nebude uzavřena a
objednávka nebude vyřízena. V takovém případě lze objednávku zadat znovu.
9. Po
kliknutí na tlačítko „Potvrdit objednávku a zaplatit“ si Zákazník vybere jeden
z aktuálně dostupných způsobů platby, který nalezne na webových stránkách
lacoste.cz v záložce „Způsob platby“ a který se zobrazí při zadávání
objednávky:
i. prostřednictvím služby PayU,
ii. kreditní kartou,
platbou na dobírku, přičemž
tato možnost je dostupná pouze u Nákupu s Registrací.
10. Společnost
Devanlay si vyhrazuje právo stanovit způsob doručení a způsob platby
Zákazníkovi, který:
i. nejméně třikrát nevyzvedl
předmět objednávky doručený prostřednictvím polské pošty, splatný na dobírku,
do 14 dnů ode dne doručení na příslušnou pobočku polské pošty;
ii. má více než dvě objednávky,
které čekají na vyzvednutí na určené pobočce polské pošty, ve Schránce na
zásilky InPost nebo prostřednictvím kurýra;
iii. nejméně třikrát nevyzvedne
předmět objednávky doručený do vybrané Prodejny Devanlay;
iv. má více než dvě objednávky
čekající na vyzvednutí ve vybrané Prodejně Devanlay.
11. V
případě Nákupu s Registrací i Nákupu bez Registrace potvrdí společnost Devanlay
Zákazníkovi při uzavření Kupní smlouvy své obchodní podmínky zasláním těchto
obchodních podmínek na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou Zákazníkem při
Registraci (Nákup s Registrací) nebo při podání objednávky (Nákup bez
Registrace).
12. V
kterékoli fázi zadávání objednávky až do provedení platby je možné objednávku
zrušit tím, že Zákazník přeskočí další kroky a opustí podstránku používanou pro
zadávání objednávek. Objednávka, kterou Zákazník nedokončí, nebude zpracována.
13. Objednávka
Zákazníka je rovněž zaznamenána a uložena v systému společnosti Devanlay. Účetní
doklady potvrzující Kupní smlouvu uzavřenou prostřednictvím naší služby se
uchovávají po dobu 5 let.
14. Společnost
Devanlay může kontaktovat Zákazníka na e-mailové adrese nebo telefonním čísle
uvedeném Zákazníkem za účelem vyjasnění nejasností, potvrzení objednávky nebo v
jiných záležitostech souvisejících s vyřízením objednávky.
Oddíl 5 – Platby
1. Ceny
Zboží dostupného v Internetovém obchodě jsou uvedeny v PLN a zahrnují DPH. Ceny
nezahrnují informace o dalších nákladech (např. náklady na Doručení a jiné),
které vzniknou Zákazníkovi v souvislosti s Kupní smlouvou. Při výběru způsobu
Doručení bude Zákazník informován o dodatečných nákladech do okamžiku zadání
objednávky v souladu s odd. 6 odst. 14. Cena jakéhokoli Zboží je závazná v
okamžiku zadání objednávky Zákazníkem.
2. V
případě Nákupu s Registrací provede Zákazník platbu výběrem jedné z aktuálně
dostupných možností platby uvedených na webových stránkách lacoste.cz v záložce
„Způsoby platby“ a zobrazených při zadávání objednávky:
a. platba
při převzetí Zboží – po doručení polskou poštou nebo kurýrní společností – v
hotovosti (pouze v Polsku). V takovém případě je zpracování objednávky zahájeno
poté, co Zákazník obdrží potvrzení o přijetí objednávky v Internetovém obchodě;
b. před
převzetím Zboží (platba předem – pouze v Polsku), prostřednictvím jednoho z
elektronických platebních systémů, které společnost Devanlay v daném okamžiku
využívá, v případě převzetí Zboží ze Schránky na zásilky InPost nebo volby
doručení Zboží na uvedenou adresu prostřednictvím polské pošty nebo kurýrní
společnosti.
Zákazník nemůže zaplatit část
objednávky předem a část objednávky při doručení.
Zákazník je vždy informován na
webových stránkách lacoste.cz, která možnost platby je aktuálně dostupná.
3. V
případě Nákupu bez Registrace může Zákazník zaplatit pouze před převzetím Zboží
– bankovním převodem nebo kreditní kartou, kterou společnost Devanlay vždy
uvede na webových stránkách lacoste.cz, a to prostřednictvím některého z
elektronických platebních systémů, které společnost Devanlay v daném okamžiku
využívá. V tomto případě bude objednávka zpracována poté, co společnost
Devanlay obdrží potvrzení o řádném provedení platby od subjektu provádějícího
platbu.
4. Společnost
Devanlay využívá platební systém PayU provozovaný společností PayU SA se sídlem
v Poznani, 60-166 Poznaň, ul. Grunwaldzka 186, národní platební institucí,
podléhající dohledu Úřadu pro finanční dohled, zapsané v rejstříku platebních
služeb pod číslem IP1/2012, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Okresním
soudem v obci Poznaň-Nové Město a Wilda v Poznani, 8. obchodní oddělení
Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000274399, se základním kapitálem
ve výši 4 944 000 PLN, splaceným v plné výši, s daňovým identifikačním číslem
NIP: 779-23-08-495, REGON (IČ) 300523444 (v tomto případě bude zpracování
objednávky zahájeno poté, co společnost Devanlay zašle Zákazníkovi potvrzení o
přijetí objednávky a poté, co společnost Devanlay obdrží informaci ze systému
PayU o platbě provedené Zákazníkem).
5. Společnost
Devanlay si vyhrazuje právo měnit ceny Zboží, zavádět a rušit propagační akce,
zavádět nové Zboží a provádět změny v sortimentu Zboží. Všechny objednávky
zadané přede dnem zavedení výše uvedených změn budou vyřízeny podle stávajících
podmínek.
6. Propagační
akce v Internetovém obchodě nelze vzájemně kombinovat, pokud není v podmínkách
propagační akce uvedeno jinak.
7. Pouze
v případě Nákupu s Registrací může Zákazník použít slevový kód, který obdržel
od Internetového obchodu nebo od jiného subjektu, který zakoupil slevové kódy
opravňující jeho zákazníky k získání slevy v Internetovém obchodě. Slevové kódy
mají dobu platnosti, po kterou může Zákazník nabízenou slevu využít. Slevový
kód nelze kombinovat s jinými slevovými kódy a jinými akcemi, pokud není v
podmínkách dané propagační akce uvedeno jinak. Po uplynutí doby platnosti
slevového kódu není možné slevový kód použít.
Oddíl 6 – Lhůty zpracování a
Doručení
1. Objednávky
jsou vyřízeny za předpokladu, že Internetový obchod obdrží platbu, a to na
základě výběru možnosti platby při doručení. Zákazník může využít tyto možnosti
Doručení výběrem jedné z aktuálně dostupných možností, které jsou uvedeny na
webových stránkách lacoste.cz:
a. adresa
uvedená Zákazníkem v registračním formuláři (Nákup s Registrací) nebo adresa
uvedená při zadávání objednávky (Nákup bez Registrace)
b. schránka
na zásilky InPost na území Polské republiky
c. prodejna
Devanlay.
O možnostech doručení Zboží
bude Zákazník vždy informován na webových stránkách lacoste.cz.
2. Zboží
může být doručeno pouze na území Polské republiky.
3. Zboží
prodávané v internetovém obchodě je Zboží, které je dostupné.
4. Ve
výjimečných situacích, např. když si stejné Zboží objedná mnoho Zákazníků
najednou, se může stát, že Zboží nebude dostupné. V takovém případě bude
Zákazník informován o skutečnosti, že objednávku není možné vyřídit a Kupní
smlouva tak nebude uzavřena. Společnost Devanlay vrátí Zákazníkovi všechny
platby, které od něj obdržela v souladu s právními předpisy v souvislosti s
konkrétní Kupní smlouvou, která nebyla uzavřena.
5. V
případě, že konkrétní Zboží nebude skladem nebo objednávku nebude možné vyřídit
z jiného důvodu, bude Zákazník informován e-mailem nebo telefonicky o potížích
s vyřízením objednávky a o možném řešení. Pokud se ukáže, že objednávku nelze
vyřídit, Kupní smlouva nebude uzavřena. V takovém případě společnost Devanlay
vrátí Zákazníkovi všechny platby, které od něj obdržela v souladu s právními
předpisy v souvislosti s konkrétní Kupní smlouvou, která nebyla uzavřena.
6. Zboží,
které je předmětem Kupní smlouvy, musí být dodáno bez vad.
7. Zpracování
objednávky je zahájeno okamžikem uvedeným v odd. 5 odst. 2 nebo 3.
8. Při
zadání objednávky bude Zákazník e-mailem informován o počtu Pracovní dnů
potřebných na Doručení a zpracování objednávky.
9. Zboží
bude doručeno do 1 až 4 Pracovních dnů od Potvrzení o odeslání.
10. Společnost
Devanlay je povinna dodat prostřednictvím Dodavatele Zboží objednané Zákazníkem
podle výběru Zákazníka z aktuálně dostupných možností:
a. na
adresu uvedenou v registračním formuláři (Nákup s Registrací) nebo
b. na
adresu uvedenou při zadávání objednávky (Nákup bez Registrace) nebo
c. do
Schránky na zásilky Inpost nebo
d. do
Prodejny Devanlay.
Zákazník je povinen uvést
správnou (aktuální) a přesnou adresu, na kterou má být Zboží doručeno, a
telefonní číslo, na kterém jej lze kontaktovat za účelem vyzvednutí. Pokud
Zákazník uvede nesprávnou nebo nepřesnou adresu, společnost Devanlay v
nejširším rozsahu povoleném zákonem neodpovídá za nedoručení nebo prodlevu v
doručení Zboží, pokud se z výše uvedeného důvodu i přes veškerou snahu
společnosti Devanlay a kurýrní společnosti ukáže, že Zboží nelze doručit nebo
doručit včas. Aby si Zákazník nebo třetí osoba mohli vyzvednout Zboží v
Prodejně Devanlay, musí zaměstnanci obchodu Devanlay sdělit Kód objednávky
zaslaný v Potvrzení o odeslání, své jméno a příjmení nebo e-mailovou adresu, ze
které byla objednávka zadaná. V případě důvodných pochybností mohou být
Zákazník nebo třetí osoba požádáni o předložení dokladu totožnosti. Zákazník
nebo třetí osoba, která Zboží přebírá, podepíší potvrzení o převzetí.
11. O
odeslání Zboží bude Zákazník informován e-mailem v den odeslání Zboží.
12. Zákazník
je povinen prohlédnout doručené Zboží včas a způsobem, který je pro takové
zásilky přijatelný, a to za přítomnosti zaměstnance Dodavatele. V případě
zjištění vady nebo poškození zásilky je Zákazník oprávněn požadovat, aby
zaměstnanec Dodavatele sepsal řádný protokol.
13. Společnost
Devanlay přiloží ke každé zásilce stvrzenku jako doklad o zaplacení. Na žádost
Zákazníka a po poskytnutí potřebných údajů vystaví společnost Devanlay fakturu
a přiloží ji k zásilce, v souladu s oddílem 4 odst. 7 tohoto Provozního řádu.
Společnost Devanlay neodpovídá za poskytnutí nesprávných údajů Zákazníka.
14. Náklady
na Doručení Zboží hradí Zákazník, pokud hodnota objednávky nepřesáhne 400 PLN,
přičemž tyto náklady jsou připočteny k hodnotě objednávky Zákazníka. Tyto
náklady jsou Zákazníkovi sděleny před zadáním objednávky. Na webových stránkách
lacoste.cz se mohou někdy objevit informace nebo propagační akce, které
upravují cenu doručení odlišně od tohoto Provozního řádu, a v takovém případě
je pro Zákazníka závazné aktuální oznámení na webových stránkách.
15. V
souvislosti se zpracováním objednávky je na e-mailovou adresu Zákazníka zaslána
zpráva o aktuálním průběhu zadávání a zpracování objednávky (stav objednávky).
V této zprávě může společnost Devanlay zaslat informace o nedokončené
objednávce a po vyřízení objednávky zašle Zákazníkovi poděkování za využití
nabídky společnosti Devanlay.
16. V
případě Schránky na zásilky InPost má Zákazník na vyzvednutí Zboží 2 dny a v
případě vyzvednutí v Prodejně Devanlay činí tato lhůta 7 dní.
Oddíl 7 – Záruka
1. Zboží
musí být bez fyzických a právních vad, přičemž pokud má Zboží vadu (záruční),
společnost Devanlay ručí Zákazníkovi za tuto vadu.
2 Má-li
Zboží vadu, má Zákazník právo:
a) požádat
o snížení ceny nebo odstoupit od Kupní smlouvy, pokud společnost Devanlay
neprodleně a bez zbytečné újmy pro Zákazníka nevymění vadné Zboží za bezvadné
nebo neodstraní vadu. Toto omezení neplatí, pokud již bylo Zboží společností
Devanlay vyměněno nebo opraveno nebo pokud společnost Devanlay nesplnila
povinnost vyměnit Zboží za bezvadné nebo odstranit vady. Zákazník může namísto
odstranění vady navrženého společností Devanlay požadovat výměnu Zboží za Zboží
bez vady nebo požadovat odstranění vady namísto výměny Zboží, ledaže by nebylo
možné uvést Zboží do stavu v souladu se smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem
nebo by pro to bylo nutné vynaložit nadměrné náklady ve srovnání se způsobem
navrženým společností Devanlay. Při posuzování nepřiměřených nákladů se
přihlíží k hodnotě bezvadného Zboží, druhu a významu zjištěné vady, jakož i k
újmě, které by byl Zákazník vystaven při řešením jiným způsobem.
b) požadovat
výměnu vadného Zboží za bezvadné nebo odstranění vady. Společnost Devanlay je
povinna vyměnit vadné Zboží za Zboží bez vady nebo vadu odstranit v přiměřené
lhůtě bez zbytečné újmy pro Zákazníka. Společnost Devanlay může odmítnout
vyhovět žádosti Zákazníka, pokud není možné uvést vadné Zboží do stavu v
souladu s Kupní smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem nebo pokud by k uvedení
Zboží do souladu s Kupní smlouvou bylo nutné vynaložit nepřiměřeně vysoké
náklady ve srovnání s jiným možným způsobem. Náklady na opravu nebo výměnu
hradí společnost Devanlay.
3. Zákazník,
který uplatňuje práva ze záruky, je povinen doručit vadné Zboží na adresu
společnosti Devanlay. V případě, že je Zákazník Spotřebitelem, hradí náklady na
doručení společnost Devanlay.
4. Společnost
Devanlay nese záruční odpovědnost, pokud se fyzická vada vyskytne do dvou let
od doručení Zboží Zákazníkovi. Nárok na odstranění vady nebo výměnu Zboží za
Zboží bez vady zaniká uplynutím jednoho roku, tato lhůta však nemůže skončit
dříve než uplynutím lhůty uvedené v první větě. V této lhůtě může Zákazník
odstoupit od Kupní smlouvy nebo požádat o snížení ceny z důvodu vady Zboží.
Pokud Zákazník požadoval výměnu Zboží za Zboží bez vady nebo odstranění vady,
běží lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy nebo pro podání žádosti o snížení
ceny od okamžiku marného uplynutí lhůty pro výměnu Zboží nebo odstranění vady.
5. Má-li
zakoupené Zboží vadu, může Zákazník, který je Spotřebitelem, podat reklamaci
podle občanského zákoníku (§ 556 a násl. občanského zákoníku ze dne 23. dubna
1964 (Sb. z. z 1964, č. 16, část. 93, v platném znění). Reklamaci lze uplatnit
v rámci záruky za vady. V případě vady výrobku mají Spotřebitelé právo na
bezplatnou opravu nebo výměnu, snížení ceny nebo vrácení výrobku. Tato práva se
vztahují na vady, které se vyskytly do 2 let od data doručení Zboží. Není nutné
předkládat účtenku. Ve výše uvedené lhůtě může Spotřebitel namísto odstranění
vady navržené společností Devanlay požadovat výměnu věci za bezvadnou věc
(je-li dostupná) nebo namísto výměny věci požadovat odstranění vady, ledaže by
uvedení věci do souladu s Kupní smlouvou způsobem zvoleným Spotřebitelem nebylo
možné nebo by vyžadovalo nepřiměřené náklady ve srovnání se způsobem navrženým
společností Devanlay. Při posuzování nepřiměřených nákladů se přihlíží k
hodnotě bezvadného Zboží, druhu a významu zjištěné vady, jakož i k újmě, které
by byl Spotřebitel vystaven při řešením jiným způsobem. Společnost Devanlay
posoudí reklamaci do 14 dnů. Pro podání reklamace si Spotřebitel objedná
kurýra, který od něj zásilku vyzvedne. Zaplacená částka se v případě poškození
nebo vady Zboží, pokud skutečně existuje, vrací v plné výši, včetně nákladů na
doručení výrobku a nákladů na přepravu tohoto výrobku do společnosti Devanlay
(pokud je tento způsob přepravy dostupný na webových stránkách lacoste.cz).
Peníze budou vráceny stejným způsobem, který si Spotřebitel zvolil při platbě
za výrobek, pokud Spotřebitel výslovně neurčil jiný způsob vrácení peněz a
pokud je to technicky možné, a nepřinese to Spotřebiteli žádné další náklady.
Oddíl 8 – Vyřizování reklamací
1. Veškeré
reklamace Zboží, jakož i průběhu objednávky Zákazníka a případných potíží s
vyzvednutím zpětné zásilky je třeba zaslat e-mailem na adresu info@lacoste.cz.
2. V
případě reklamace poštou je nutné uvést důvody reklamace, popis problému a
informace potřebné k identifikaci objednávky a zaslat objednávku zpět na
následující adresu: Internetový obchod Devanlay Polska Sp. z o.o. se sídlem ve
Varšavě (02-273 Varšava), ul. Muszkieterów 15C C1-C2.
3. V
případě podávání reklamace zašle Zákazník vadné Zboží společnosti Devanlay.
Společnost Devanlay neposkytuje možnost reklamace předáním Zboží do Prodejny
Devanlay.
4. Společnost
Devanlay je povinna informovat Zákazníka o svém stanovisku k reklamaci Zboží
nebo plnění Kupní smlouvy do 14 dnů ode dne obdržení reklamace Zákazníka.
6. Zákazník
může podat reklamaci také v souvislosti s využíváním bezplatných služeb
poskytovaných společností Devanlay elektronickou cestou. Zákazník může zaslat
reklamaci v elektronické podobě na adresu info@lacoste.cz. Reklamace musí
obsahovat popis problému. Společnost Devanlay musí na reklamaci odpovědět
neprodleně, nejpozději však do 14 dnů.
Oddíl 9 – Právo na odstoupení
od smlouvy
A. Zákonné
právo na odstoupení od smlouvy
1. Zákazník,
který je Spotřebitelem, má právo bez udání důvodu odstoupit od Kupní smlouvy do
30 dnů ode dne, kdy Zboží přešlo do jeho vlastnictví nebo do vlastnictví jím
určené třetí osoby jiné než kurýra.
2. Odstoupením
od Kupní smlouvy se rozumí skutečnost, že se na Kupní smlouvu hledí, jako by
nikdy nebyla uzavřena.
3. Pokud
Zákazník, který je Spotřebitelem, učiní prohlášení o odstoupení od Kupní
smlouvy předtím, než společnost Devanlay obdrží nabídku Zákazníka, není již
nabídka závazná.
4. Pro
uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Zákazník informovat společnost
Devanlay o svém rozhodnutí odstoupit od Kupní smlouvy jednoznačným prohlášením
(například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem). Společnost Devanlay
neposkytuje možnost uplatnit právo na odstoupení od smlouvy doručením Zboží
nebo prohlášení do Prodejny Devanlay.
5. Zákazník
může vyplnit a odeslat online formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy, který
je dostupný na webových stránkách: lacoste.cz nebo u každé objednávky na
Zákaznickém účtu. Pokud Zákazník využije tuto možnost, bude mu neprodleně
e-mailem zasláno potvrzení o přijetí informace o odstoupení od Kupní smlouvy.
Zákazník může e-mailem zaslat i jakékoli jiné jednoznačné prohlášení.
6. Pro
zachování lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když Zákazník zašle
informaci o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro
odstoupení od smlouvy.
7. Společnost
Devanlay je povinna neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne doručení
prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy, vrátit Zákazníkovi, který je
Spotřebitelem, veškeré platby, které uhradil, včetně nákladů na Doručení Zboží
Zákazníkovi v souladu s odst. 8 výše. Společnost Devanlay může zadržet vrácení
platby zaplacené Zákazníkem, který je Spotřebitelem, až do doby, kdy Zákazník,
který je Spotřebitelem, obdrží zpět Zboží nebo doručí doklad o odeslání Zboží,
v závislosti na tom, která událost nastane dříve.
10. Zákazník,
který je Spotřebitelem, je povinen vrátit Zboží společnosti Devanlay
neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne učinění prohlášení o odstoupení
od Kupní smlouvy. Pro dodržení lhůty stačí zaslat Zboží na adresu společnosti
Devanlay před uplynutím této lhůty.
11. Zákazník
odpovídá za jakékoli snížení hodnoty Zboží v důsledku používání Zboží nad rámec
toho, co je nezbytné pro určení povahy, vlastností a fungování Zboží.
12. Společnost
Devanlay vrátí platbu stejným způsobem, jaký Zákazník coby Spotřebitel použil v
původní transakci, pokud se Zákazník výslovně nedohodl na jiném způsobu vrácení
peněz, při kterém mu nevzniknou žádné náklady. Společnost Devanlay v žádném
případě nehradí žádné náklady na vrácení peněz, přičemž v takovém případě není
povinna hradit bankovní poplatky, které Zákazník, který je Spotřebitelem,
zaplatil při první platbě. V případě platby na dobírku vrátí společnost
Devanlay peníze na účet uvedený Zákazníkem. Pokud je bankovní účet Zákazníka,
který je Spotřebitelem, veden v určité měně a platba a vrácení jsou provedeny v
jiné měně, společnost Devanlay neodpovídá za žádné ztráty vzniklé v souvislosti
s převodem měny vrácené částky provedeným bankou Zákazníka, který je
Spotřebitelem.
13. Právo
na odstoupení od Kupní smlouvy se nevztahuje na Zákazníka, který je
Spotřebitelem, pokud jde o smlouvy, v nichž je Zboží doručováno v uzavřeném
obalu, a v kterých Zboží nelze po otevření takového obalu vrátit z důvodu
ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po Doručení.
B. Smluvní
právo na odstoupení od smlouvy – vrácení zboží
1. Kromě
práva Spotřebitele odstoupit od Kupní smlouvy uvedeného v bodě a) výše má
Zákazník (bez ohledu na to, zda je Spotřebitelem či nikoli) právo odstoupit od
Kupní smlouvy do 14 dnů od Potvrzení o odeslání společností Devanlay. Za tímto
účelem je třeba vyplnit a odeslat online formulář pro odstoupení od Kupní
smlouvy, který je v papírové podobě přiložen ke každé objednávce. Zákazník
vrací Zboží spolu s vyplněným formulářem v papírové podobě:
a. prostřednictvím
kurýra na adresu Internetový obchod Devanlay Polska Sp. z o.o. se sídlem ve
Varšavě (02-273 Varšava), ul. Muszkieterów 15C hala C1-C2;
b. v
každé Prodejně Devanlay provozované na území Polska v případě objednávek z
Polska, s výjimkou outletových prodejen.
2. Smluvní
právo na odstoupení od Kupní smlouvy se vztahuje pouze na Zboží, které je
vráceno v nepoškozeném stavu. Společnost Devanlay si vyhrazuje právo odmítnout
přijetí vrácených výrobků zaslaných nebo předaných po uplynutí lhůty pro
vrácení Zboží, které není ve stejném stavu, v jakém bylo přijato. V takovém
případě peníze nebudou vraceny.
3. V
případě smluvního odstoupení od této Kupní smlouvy vrátí společnost Devanlay
Zákazníkovi všechny platby, které od něj obdržela, a to stejným způsobem, který
si Zákazník zvolil při platbě za Zboží, pokud se výslovně nedohodl se
společností na jiném způsobu vrácení peněz, kterým Zákazníkovi nevzniknou žádné
další náklady.
4 V
případě smluvního odstoupení od této Kupní smlouvy budou peníze vráceny bez
zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy společnost Devanlay
obdrží od Zákazníka vrácené Zboží.
Oddíl 10 – Bezplatné
elektronické služby
1. Společnost
Devanlay poskytuje tyto bezplatné elektronické služby 24 hodin denně, 7 dní v
týdnu:
a. Zasílání
zpravodaje;
b. Zákaznický
účet uvedený v oddílu 3 tohoto Provozního řádu;
c. Kontaktní
formulář,
d. Push
notifikace.
2. Společnost
Devanlay si vyhrazuje právo zvolit a změnit formu, typ, způsob a dobu přístupu
k vybraným službám. Zákazník bude informován o změně způsobem odpovídajícím
Provoznímu řádu.
3. Díky
službě zasílání zpravodaje obdrží Zákazník prostřednictvím e-mailu nebo textové
zprávy informace o nových službách nebo výrobcích nabízených společností
Devanlay. Společnost Devanlay bude zasílat zpravodaj těm Zákazníkům, kteří se
přihlásili k jeho odběru.
4. Pro
aktivaci služby zasílání zpravodaje při Registraci zaškrtne Zákazník v
registračním formuláři příslušné políčko, aby se mohl přihlásit k odběru
zpravodaje.
Služba zasílání zpravodaje může
být aktivována také v případě, že Zákazník zadá svou e-mailovou adresu
prostřednictvím formuláře, který je dostupný na webových stránkách
Internetového obchodu. Po odeslání vyplněného formuláře obdrží Zákazník od
společnosti Devanlay potvrzení ve formě e-mailu na adresu uvedenou ve
formuláři.
V tuto chvíli je uzavřena
smlouva o poskytování služby zasílání zpravodaje elektronickou cestou.
5. Přihlášení
k odběru zpravodaje je dobrovolné a bezplatné. Služba zasílání zpravodaje je
poskytována na dobu neurčitou. Zákazník může od služby zasílání zpravodaje
kdykoli odstoupit. Zákazník se může z odběru zpravodaje podle vlastního uvážení
kdykoli odhlásit kliknutím na odkaz uvedený v e-mailu zaslaném v rámci služby
zasílání zpravodaje nebo aktivací příslušného pole v Zákaznickém účtu.
6. Zpravodaj
musí obsahovat zejména: informace o odesílateli, vyplněné pole „předmět“ s
uvedením obsahu zprávy a informace o možnosti a způsobu odstoupení od bezplatné
služby zasílání zpravodaje.
7. Služba
kontaktní formulář umožňuje Zákazníkovi zasílat společnosti Devanlay zprávy
prostřednictvím formuláře dostupného na webových stránkách Internetového
obchodu.
8. Zákazník
má právo kdykoli odhlásit službu kontaktní formulář zasláním zprávy společnosti
Devanlay.
9. Společnost
Devanlay může uživatelům webových stránek lacoste.cz předkládat informace a
nabídky společnosti Devanlay (Push notifikace) na základě jejich zájmů. Tyto
jednotlivé návrhy Zboží budou zasílány bez ohledu na to, zda se Zákazník
zaregistroval k odběru zpravodaje či nikoli. Za účelem výběru jednotlivých
návrhů Zboží využívá společnost Devanlay zejména aktuální údaje o nákupech a
údaje o zájmech, na jejichž základě byly určeny zájmy Zákazníka podle
konkrétního Zboží s přihlédnutím k jím uvedeným zájmům a preferencím a jeho
údajům v profilu. Pokud Zákazník nechce, abychom mu zasílali individuální
nabídky Zboží, může tuto službu kdykoli deaktivovat:
a. V
případě, že Zákazník nechce dostávat jednotlivé nabídky výrobků od společnosti
Devanlay e-mailem, může kdykoli od této služby odstoupit jakoukoli formou,
např. e-mailem, aniž by mu vznikly náklady nad rámec nákladů na poskytování
informací podle základních tarifů (např. náklady na internetové připojení,
poštovné). Odkaz na zrušení je uveden v každém e-mailu.
b. V
případě, že Zákazník nechce dostávat jednotlivé návrhy Zboží od společnosti
Devanlay prostřednictvím služby Push notifikace, může kdykoli napsat
společnosti Devanlay na adresu Devanlay Polska sp. z o.o., ul. Złota 59, 00-120
Varšava nebo na info@lacoste.cz a požádat o deaktivaci této funkce, což bude
provedeno bez zbytečného odkladu.
10. V
případě, že Zákazník jedná na úkor společnosti Devanlay nebo jiných Zákazníků,
porušuje právní předpisy nebo ustanovení Provozního řádu, má společnost
Devanlay právo zablokovat přístup ke všem výše uvedeným bezplatným
elektronickým službám. Bezplatné služby jsou z výše uvedených důvodů blokovány
po dobu nezbytnou k vyřešení problému, který je důvodem zablokování přístupu.
Společnost Devanlay informuje Zákazníka o zablokování bezplatných služeb
prostřednictvím e-mailu, který Zákazník uvedl v registračním formuláři.
Oddíl 11 – Odpovědnost
Zákazníka
1. Obsah
zveřejněný Zákazníkem nesmí vyjadřovat názory společnosti Devanlay a nesmí být
ztotožňován s její činností. Při zveřejňování obsahu je společnost Devanlay
považována pouze za subjekt poskytující příslušné informační a komunikační
zdroje. Společnost Devanlay nesmí být ztotožňována s poskytovatelem obsahu.
2. Zákazník
prohlašuje, že:
a. je
oprávněn užívat autorská práva, práva duševního vlastnictví a/nebo práva s nimi
související – resp. díla, předměty práv průmyslového vlastnictví (např.
ochranné známky) a/nebo předměty práv souvisejících, které tvoří obsah
Zákazníka;
b. osobní
údaje, podobizna a informace týkající se třetích osob byly zpřístupněny v rámci
služeb uvedených v oddílu 10 zákonně, dobrovolně a se souhlasem dotčených osob;
c. souhlasí
s přístupem k obsahu zpřístupněnému jiným zákazníkem a společností Devanlay a
opravňuje společnost Devanlay k jeho bezplatnému používání v souladu s tímto
Provozním řádem;
d. souhlasí
s vytvořením odvozených děl ve smyslu zákona o autorském právu a právech
souvisejících s právem autorským.
3. V
souvislosti s elektronickými službami uvedenými v oddílu 10 není Zákazník
oprávněn zveřejňovat:
a. osobní
údaje třetích stran a předávat fotografie třetích stran bez jejich předchozího
zákonného souhlasu
b. reklamu
a/nebo propagační obsah.
4. Společnost
Devanlay nekontroluje průběžně zveřejňovaný obsah.
5. V
případě, že se Zákazník, jiná osoba nebo subjekt domnívá, že obsah zveřejněný v
Internetovém obchodě porušuje jeho práva, osobnostní práva, dobré mravy,
cítění, morálku, přesvědčení, zásady poctivé hospodářské soutěže, know-how,
tajemství chráněna zákonem nebo povinnosti, oznámí společnosti Devanlay domnělé
porušení. Po obdržení oznámení přijme společnost Devanlay opatření k odstranění
obsahu porušujícího výše uvedená práva z Internetového obchodu.
6. Společnost
Devanlay odpovídá za obsah poskytnutý Zákazníkem pouze v případě, že společnost
Devanlay byla informována o možném porušení výše uvedených práv.
7. Při
využívání elektronických služeb uvedených v oddílu 10 nesmí Zákazník
zpřístupnit obsah, který by mohl zejména:
a. být
urážlivý nebo ohrožovat ostatní, obsahovat slovní zásobu, která porušuje dobré
mravy (např. používat vulgární slova nebo výrazy, které jsou běžně považovány
za urážlivé);
b. porušovat
jakákoli práva třetích stran, včetně práv souvisejících s ochranou autorských
práv a práv s nimi souvisejících, ochranou práv průmyslového vlastnictví,
obchodního tajemství nebo povinností mlčenlivosti;
c. být
zveřejněn nikoli v dobré víře;
d. být
v rozporu se zájmy společnosti Devanlay;
e. jinak
porušovat ustanovení tohoto Provozního řádu, dobré mravy, platné právní
předpisy, společenské nebo morální normy.
8. Pokud
společnost Devanlay obdrží oznámení, že obsah porušuje osobní práva, dobré
mravy, cítění, morálku, přesvědčení, zásady spravedlivé hospodářské soutěže,
know-how, právní tajemství nebo povinnosti, vyhrazuje si právo upravit nebo
smazat obsah zveřejněný Zákazníky při využívání elektronických služeb uvedených
v oddílu 10.
9. Zákazník
zmocňuje společnost Devanlay k bezplatnému použití obsahu, který Zákazník
zveřejnil na webových stránkách Internetového obchodu.
Oddíl 12 – Závěrečná ustanovení
1. Společnost
Devanlay odpovídá za neplnění nebo nesprávné plnění Kupní smlouvy nebo smlouvy
o poskytování elektronických služeb uvedené v oddílu 10, avšak v případě smluv
uzavřených se Zákazníky, kteří jsou podnikateli, tj. fyzickými osobami,
právnickými osobami nebo organizačními složkami, které nejsou právnickými
osobami, jimž zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, a kteří vykonávají
podnikatelskou nebo odbornou činnost vlastním jménem, odpovídá společnost
Devanlay pouze v případě úmyslně způsobené škody, a to v rozsahu skutečných
ztrát vzniklých Zákazníkovi, který je podnikatelem.
2. Obsah
tohoto Provozního řádu lze kdykoli zaznamenat vytištěním, uložením na médium
nebo stažením z Internetového obchodu.
3. V
případě sporu vzniklého v souvislosti s uzavřenou Kupní smlouvou nebo smlouvou
o poskytování elektronických služeb uvedených v oddílu 10 budou smluvní strany
usilovat o smírné vyřešení sporu. Pro řešení všech sporů vyplývajících z tohoto
Provozního řádu se použijí polské právní předpisy.
4. Společnost
Devanlay si vyhrazuje právo změnit tento Provozní řád. Zákazník bude o všech
změnách informován příslušnou zprávou na webových stránkách www.lacoste.cz.
Zákazníci, kteří si zřídili Zákaznický účet, budou o změně Provozního řádu a o
možnosti jeho odsouhlasení informováni při prvním přihlášení do Internetového
obchodu, a to ode dne, kdy nový Provozní řád vstoupí v platnost. Neposkytnutím
souhlasu s Provozním řádem dochází k ukončení smlouvy o poskytování
elektronických služeb.
5. Kupní
smlouva a smlouvy o poskytování elektronických služeb uvedené v oddíle 10 se
uzavírají v polském jazyce.
6. Společnost
Devanlay bude informovat Zákazníka, který je Spotřebitelem, o možnosti využít
mimosoudní způsob vyřizování reklamací a uplatňování nároků. Podmínky využití
těchto možností jsou dostupné v kancelářích nebo na internetových stránkách
subjektů oprávněných k mimosoudnímu řešení sporů. Mohou to být zejména advokáti
spotřebitelů nebo vojvodské inspektoráty obchodní inspekce, jejichž seznam je
dostupný na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu
spotřebitele. Společnost Devanlay informuje, že na adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr/ existuje platforma internetového systému
řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU.
7. Nedílnou
součástí tohoto Provozního řádu jsou Zásady ochrany osobních údajů.
8. Provozní
řád vstupuje v platnost dne 1. února 2024.